Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Το κεφάλι ψηλά...όχι το χέρι!




Όχι, ο χαιρετισμός του Κατίδη δεν είναι φασιστικός, παρόλο που τον εισήγαγαν οι χιτλερικοί εθνικοσοσιαλιστές (υπενθυμίζω ότι ο Χίτλερ έγινε καγκελάριος το 33’ ενώ ο Μεταξάς «δικτατόρισε» από το 36’. Οπότε ο Χίτλερ δικαιούται το «trademark»). Το έκανε για να «ξεσηκώσει τα πλήθη». Βέβαια ποτέ δε μας εξήγησε από πότε τα πλήθη ξεσηκώνονται από ένα χαιρετισμό που σημαίνει ότι εκατομμύρια άνθρωποι θα γίνουν σαπούνι γιατί δεν είναι «Αρίοι», ότι πολλοί περισσότεροι θα πεθάνουν στα πεδία των μαχών προς όφελος των επεκτατικών τάσεων αυτού του καθεστώτος που εκφράζει ο συγκεκριμένος χαιρετισμός. Και στην τελική είναι να απορείς: Γιατί ειδικά το συγκεκριμένο λαό; Ξέχασε αυτός ο λαός τις κτηνωδίες που διέταζε ο Χίτλερ και το επιτελείο του το Γερμανικό στρατό να κάνει στην Ελλάδα; Ξέχασε τις σφαγές των γυναικόπαιδων στο Χορτιάτη, στο Κομμένο Άρτας, στο Κοντομάρι Χανίων, στα Καλάβρυτα και αλλού; Πώς ακριβώς θα εμπνέονταν τα πλήθη από το χαιρετισμό αυτό;Όχι, ο Μεταξάς δεν είναι φασίστας, απλώς εισήγαγε το μαρτύριο του ρετσινόλαδου και του πάγου για τους αντιφρονούντες. Εξόρισε κόσμο μέχρι και στην Κορσική για να εξασφαλίσει την ησυχία, την τάξη και την ασφάλεια. Όχι, ο Μεταξάς καθιέρωσε το 8ωρο, έφτιαξε το ΙΚΑ. 

Το ότι υπήρχε ισχυρό λαϊκό κίνημα με αυτά τα αιτήματα, που έριξε την τρίτη Κυβέρνηση Βενιζέλου ( 29’), την επόμενη κυβέρνηση Τσαλδάρη και κορυφώθηκε με την αιματηρή απεργία στη Θεσσαλονίκη (12 νεκροί, εκατοντάδες τραυματίες) το Μάη του 36’ δεν έπαιξε κανένα ρόλο ε;


Όχι, ήταν μέγας εθνικόφρων, είπε το περίφημο «ΌΧΙ». Το ότι βέβαια είχε αγνοήσει προηγουμένως τη βύθιση του αντιτορπιλικού «ΈΛΛΗ» δεν σημαίνει κάτι, το ότι στο ημερολόγιο του γράφει ότι: «Αν και είναι βεβαίως παράτολμον εις την πολιτική να δημιουργή κανείς δόγματα, η Ελλάς δύναται να θέση ως δόγμα πολιτικόν ότι εν ουδεμία περιπτώσει δύναται να ευρεθή εις στρατόπεδον αντίθετον εκείνου εις το οποίον θα ευρίσκετο η Αγγλία. Δυνάμεθα τούτο να το θεωρήσωμεν ως δόγμα. Εγώ τουλάχιστον το ασπάζομαι» μάλλον δεν σημαίνει κάτι. Το ότι στο προσωπικό του ημερολόγιο γράφει: «Είμαι στρατιώτης και ευγενής και θέτω εις την υπηρεσία του Βασιλέως μου το ξίφος μου… Μου είναι αδιάφορον αν ο Βασιλεύς είναι καλός ή κακός, επιβλαβής ή ωφέλιμος. Δεν εξετάζω αν αι πράξεις του προξενούν καλόν ή κακόν εις το έθνος. Τον ακολουθώ τυφλώς εις ό,τι θέλει. Η θέλησίς του είναι δια εμέ νόμος», μάλλον μας περνάει αδιάφορο.
Είναι μάλλον ανάξιο λόγου ότι αρχηγός του στρατού στο αλβανικό μέτωπο ήταν ο βασιλιάς Γεώργιος Β’, κατεξοχήν αγγλόφιλος και υπερασπιστής των Αγγλικών συμφερόντων στην Ελλάδα.Και για να μάθουν ιστορία όσοι κάνουν πως δε ξέρουν: 
Από πότε οι Χίτες και οι Ταγματασφαλίτες ήταν μέρος της εθνικής αντίστασης;
Οι Χίτες δεν ήταν αυτοί που κατέδιδαν του αγωνιστές του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ που αντιστέκονταν στην Γερμανική κατοχή; Οι Χίτες δεν ήταν αυτοί οι οποίοι συνυπέγραψαν το 1943 το πρωτόκολλο συνεργασίας 7 «εθνικών οργανώσεων» (μαζί με ΡΑΝ, ΕΔΕΣ, Εθνική Δράση, Τρίαινα, ΕΔΕΜ και ΕΚΟ) με την υπηρεσία πληροφοριών της δωσίλογης κατοχικής κυβέρνησης Τσολάκογλου;
Ποια από αυτές τις πράξεις μας κάνει να νιώθουμε «εθνικά υπερήφανοι» ώστε να αφυπνίζεται η «εθνική μας συνείδηση» από χαιρετισμούς σαν αυτούς του Κατίδη;Και τι σημαίνει επιτέλους αυτός ο όρος «εθνική αφύπνιση»; Δηλαδή όλοι οι Έλληνες έχουν κοινό συμφέρον; Για να συνεννοηθούμε δηλαδή. Δηλαδή οι ναυτεργάτες έχουν τα ίδια συμφέροντα με τους εφοπλιστές; Γιατί αν θυμάμαι καλά η Χ.Α. ήταν κατά της απεργίας των ναυτεργατών, ενώ παράλληλα διαφωνούσε με τη φορολογία στους εφοπλιστές. Για να θυμίσουμε, με το νέο φορολογικό οι ναυτικοί θα πληρώνουν τριπλάσιο φόρο από ένα εφοπλιστή παρόλο που ο τελευταίος κατέχει ένα καράβια αξίας εκατομμυρίων ευρώ. Για να μην αναφερθούμε στις άθλιες συνθήκες εργασίας των ναυτεργατών και στη μεταχείριση τους από το κράτος.

Ναι, αλλά οι «μετανάστες μας κλέβουν τις δουλειές». Αυτοί «οι άξεστοι βρωμιάρηδες, οι τρομοκράτες, που έρχονται στη χώρα για να φάνε τα λεφτά μας». Βέβαια, στις χώρες τους είχε πόλεμο. Πόλεμο που δεν επέλεξαν ποτέ, αλλά τους επέβαλαν Αμερικάνοι και Ευρωπαίοι για τα πετρέλαια. Πόλεμο, που τους στέρησε τη δουλειά τους, τον τόπο τους, την οικογένεια τους. Αυτοί οι «τρομοκράτες» δουλεύουν όλη μέρα για ένα πιάτο φαί σε άθλιες συνθήκες, γιατί βλέπεις δεν έχουν άλλη επιλογή. Αυτοί οι «βρωμιάρηδες» ζούνε σε «καμαρούλες μια σταλιά, 2 επί 3» μαζί με τις οικογένειες τους ή τους φίλους τους γιατί τόσο τους επιτρέπει η οικονομική τους κατάσταση. Αυτοί οι «άξεστοι» θερίζονται λόγω των αδιεξόδων τους από τα ναρκωτικά. Οδηγούνται στην πορνεία και στη μαφία. Πάντα με Έλληνα νταβατζή (π.χ. Μιχαλολιάκος). Για να τα πούμε κι αυτά.

«Ε, και εδώ έπρεπε να έρθουν;» Θα πει κανείς.«Εδώ δε χωράμε τόσοι, εδώ καλά καλά οι δουλειές δεν φτάνουν ούτε για εμάς και η ανεργία θερίζει». Αλήθεια γιατί; Γέμισε η Ελλάδα επιχειρήσεις ξαφνικά και δεν το μάθαμε; Αξιοποιεί τις γεωργικές της δυνατότητες και δεν περισσεύει στρέμμα; Γιατί άλλα φαίνονται. Οι επιχειρήσεις κλείνουν ή/και πάνε Βουλγαρία, και η αγροτική παραγωγή είναι διαλυμένη.
Μήπως άρα, για την ανεργία ευθύνεται η πολιτική που διαλύει την παραγωγή της χώρας και πετάει ένα σωρό κόσμο στο δρόμο και όχι οι μετανάστες; Εκτός να θέλουμε να φύγουν αυτοί και μετά να μείνουμε μόνο οι Έλληνες άνεργοι-υποαπασχολούμενοι-εργαζόμενοι για 400 ευρώ. Μήπως η Χ.Α. οργανώνοντας ΟΑΕΔ μόνο για Έλληνες βάζει τους εργαζόμενους να μαλώνουν μεταξύ τους αντί να είναι ενωμένοι ενάντια στα αφεντικά τους;
Μήπως, λέμε μήπως, οι εργαζόμενοι έχουν κοινό συμφέρον με τους μετανάστες συναδέλφους τους ενάντια στην εκμετάλλευση που υφίστανται από τους εργοδότες τους;
Μήπως;


Υ.Γ.: Αυτοί οι αντιφρονούντες που βασανίστηκαν και εξορίστηκαν, που ήταν ηγετικές φυσιογνωμίες το Μάη του 36’, ήταν «του λαού μας τ’ άξια τα παιδιά, που τα ‘στείλαν για να τα λυγίσουν, σε δεσμά βαριά».



ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΕΙ-ΤΕΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου