Και μη ξεχάσεις η απάντηση σου να είναι οικονομικά τεκμηριωμένη!
Για να μη παρεξηγούμαστε αυτό το ερώτημα δε τέθηκε από εμάς αλλά έπεσε ως θέμα εξετάσεων στο μάθημα της Δημόσιας Οικονομικής 1.
Πόσο «τυχαία» μπορεί όμως να προέκυψε αυτό το ζήτημα; Μάλλον όσο «τυχαία» έχει ανοίξει από το υπουργείο Παιδείας και από τα ΜΜΕ...
Τα δίδακτρα έρχονται να εφαρμοστούν από αυτούς που επιφέρουν τη φτώχεια σε εμάς και τους γονείς μας μέσα από κοψίματα μισθών, συντάξεων κατάργηση επιδομάτων κτλ.
Είναι οι ίδιοι οι οποίοι προσπαθούν να μας στερήσουν, σε κάθε ευκαιρία, το δικαίωμά μας να σπουδάζουμε. Το πιο κοντινό μας παράδειγμα είναι ο νόμος-πλαίσιο της Διαμαντοπούλου ο οποίος, μέσα από τη κατάργηση συγγραμμάτων, τη διαγραφή των φοιτητών στα ν+2 έτη αλλά και μέσα τις αλλαγές όσον αφορά τη σίτιση και τη στέγαση των φοιτητών, έβαλε ένα μεγάλο λίθο στο χτίσιμο ενός πανεπιστημίου όπου λίγοι θα μπορούν να μορφωθούν. Και αυτοί σίγουρα δεν θα είναι τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών.
Και επειδή αυτό το πρόβλημα αφορά εμάς, τους φοιτητές, εμείς θα είμαστε αυτοί που πρέπει να αγωνιστούμε για να μην περάσει, χτίζοντας ένα φοιτητικό κίνημα που θα μάχεται στο πλάι του λαού διεκδικώντας δωρεάν εκπαίδευση. Ένα κίνημα χτισμένο στις ανάγκες μας.
Να μην αψηφούμε ούτε να υποβαθμίζουμε τέτοια ζητήματα που ανοίγουν στη σχολή μας αντιθέτως να τα καταγγέλλουμε! Να τα απαντάμε συλλογικά αψηφώντας απειλές και τρομοκρατία!
Αγωνιστικές Κινήσεις Οικονομικού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου