Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

Για την πρωτοφανή απόλυση συναδέλφου με.κλήρωση σε κατάστημα της Vodafone

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Για την πρωτοφανή απόλυση συναδέλφου με.κλήρωση σε κατάστημα της Vodafone

Άφωνοι πληροφορηθήκαμε από τον τύπο για το πρωτοφανές περιστατικό απόλυσης με. κλήρωση υπαλλήλου σε κατάστημα της Vodafone στην Πάτρα!

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα ο υπεύθυνος του καταστήματος που έπρεπε να απολύσει έναν υπάλληλο, αλλά δεν ήξερε ποιον να διαλέξει, αποφάσισε να. το ρίξει σε κλήρο. Οι υπάλληλοι, που θεώρησαν ότι θα γίνει κλήρωση για μπόνους από την εταιρεία, έγραψαν τα ονόματά τους σε ένα χαρτάκι, και όταν κληρώθηκε μια εργαζόμενη ο υπεύθυνος του καταστήματος της ανήγγειλε την απόλυσή της!

Αν μια οποιαδήποτε απόλυση είναι χτύπημα στο στοιχειώδες δικαίωμα στην εργασία, στο βιοτικό επίπεδο και την αξιοπρέπεια ενός εργαζόμενου, η συγκεκριμένη απόλυση με. κλήρωση συνιστά μια απάνθρωπη πράξη, ένα αρρωστημένο παιχνίδι με τις ανάγκες και τις αγωνίες ενός ανθρώπου. Στο πρόσωπο της συγκεκριμένης συναδέλφου ταπεινώνονται συνολικά όλοι οι εργαζόμενοι. Κάθε κρούσμα εργοδοτικής αυθαιρεσίας και αντεργατικής συμπεριφοράς αν δεν απαντηθεί απειλεί να επεκταθεί τόσο σε όλη την Vodafone όσο και στους εργαζόμενους συνολικά.

Το Σωματείο μας καταγγέλει την απόλυση της συναδέλφου, όπως και κάθε απόλυση που ρίχνει στην ανεργία και την εργασιακή περιπλάνηση τους εργαζόμενους. Ειδικά για την συγκεκριμένη απόλυση, εκφράζουμε τον αποτροπιασμό μας για την «έμπνευση» της κληρωτίδας, που προσβάλει την προσωπικότητα του εργαζομένου και τσαλαπατά κάθε έννοια ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Απαιτούμε την εδώ και τώρα επαναπρόσληψη της συναδέλφου ως έμπρακτη συγγνώμη, δίχως όρους και εκδικητικές συμπεριφορές.

Ενώ η απίστευτη αυτή είδηση κυκλοφορεί σε εφημερίδες και τηλεοράσεις σοκάροντας το πανελλήνιο, την ίδια στιγμή η Διοίκηση της Vodafone τηρεί σιγή ιχθύος. Παρόλο που το κατάστημα είναι franchise και η υπάλληλος δεν ανήκει στο προσωπικό της Vodafone, η Διοίκηση της Εταιρείας δεν απαλλάσσεται από τις ευθύνες της. Οι ευθύνες αυτές υπάρχουν αντικειμενικά, εφόσον το κατάστημα έχει το brand όνομα της Vοdafone και συνεπώς αποτελεί κι αυτό την «βιτρίνα» της εταιρείας στην αγορά. Είναι αυτονόητο ότι η Διοίκηση της Vodafone οφείλει να ασκεί έλεγχο στο καθεστώς που υπάρχει στα καταστήματά της, είτε αυτά είναι ιδιόκτητα είτε είναι franchise.

Γι αυτό καλούμε την Διοίκηση της Vodafone να αναλάβει τις ευθύνες της. Να πάρει δημόσια θέση άμεσα για το περιστατικό, να καταγγείλει την απαράδεκτη απόλυση με κλήρωση, να ζητήσει την άμεση επαναπρόσληψη της εργαζόμενης.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου